Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Joh. 15:5

lauantai 19. maaliskuuta 2011

Herran johdatus

Jumala johdattaa ihmisiä jotka rukoillen kulkevat. Eikä se ole mikään toive ajattelu vaan ihan koettu fakta. Jos ihmettelet, miksi et ole sitä kokenut, niin ehkä voisi olla kysymys siitä, oletko antanut Jumalalle mahdollisuutta osoittaa, että Hän tahtoo sinua johdattaa. Itse olen kokenut monta johdatusta, ja minusta tuntuu, että Jumala oikeasti jopa odottaa meiltä tätä, että heittäydymme Hänen varaansa, kun meillä itse ei ole kykyä löytää oikeaa tietä tai paikkaa minne mennä. Anna Jumalan näyttää että Hän on hyvä paimen. Kokeile sitä, anna Jumalan tehdä se miksi Hän on olemassa. Hän on meidän Jumalamme, joka on luvannut viedä meidät läpi vaikeiden aikojen, läpi erämaiden aina vihreille niityille asti lepäämään. Siellä odottavat meitä virvoittavat vedet. Hän kuvaa tätä psalmissa 23. Luotatko Hänen kykyynsä puhua sinulle? Luotatko, että Hän pystyy johdattamaan sinua? Luotatko Häneen, että Hänelle kaikki on mahdollista? Kasva tässä luottamuksessa, aloita pienistä askeleista. Herra on luvannut johdattaa omiaan.

Henrik Söderlund

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti