Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Joh. 15:5

tiistai 28. syyskuuta 2010

Yhteyden siunaus

Minusta on todella ihanaa, kun pääsee istumaan ja viettämään aikaa Herran omien kanssa. Siinä voimme yhdessä jakaa mitä jokaisella on sydämellä ja puhua sitä mitä kokee Hengen haluavan sanoa toisille. Näin sen pitäisi siis olla. Meillä jokaisella pitäisi olla jaettavaa, koska Jumalan Henki asuu meissä Kristuksen omissa. Rakastavassa, Kristus keskeisessä yhteydessä voimme rohkaistua jakamaan mitä koemme. Jumala tahtoo puhua muille Kristus ruumiin jäsenille. Kun annamme vapauden Jumalan Hengelle puhua ja toimia keskuudessamme, Jumala järjestää virat ja Hengen lahjat toimimaan ja voimme kokea yhteyden siunatuksi. Meidän ei mitenkään väkisin tarvitse, eikä oikeastaan edes pidä, yrittää saada Jumalaa läsnä ja toimimaan. Annetaan Hänelle johto, annetaan Hänen olla pää, eikä tehdä siitä mitään kaavaa miten Jumalan pitäisi meidän tilaisuuksissamme toimia ja milloin. Annetaan Hänelle aikamme, kaikki huomiomme, kokouksemme kulku ja kaikki. Jumala kyllä tekee sen. Missä kaksi tai kolme on koossa minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellänsä. Jeesus lupaa niin. Annetaan Hänen olla ruumiinsa pää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti