Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Joh. 15:5

sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Jumalan läsnäolo

Olen kuluneen viikon aikana löytänyt aivan uuden ihmeellisen läheisyyden Jumalan kanssa. Oikeastaan se ei ole edes minun löytämäni, vaan paremminkin se on Jumalan teko minun elämässäni. Saan siitä oikeastaan kiittää siis Herraa itseään.

Erään Jumalan palvelijan saarna sai minussa sellaisen vaikutuksen aikaan, että minulle tuli tarve lähestyä Jumalaa uudella tavalla. Kunnioittaa Häntä Jumalana ja Luojana. Oikeastaan aloin ymmärtää uudella tavalla Herran pelon ja siinä kasvamisen merkityksen. Nyt ylistän ja palvon Häntä koska Hän todella on sen arvoinen. Minä janoan tuntea Häntä ja olla Hänen ystävänsä. Jumala ei tule läsnäolevaksi jos Häntä ei kunnioiteta.

Pitkään olen rukoillut että Hän tulisi todellisemmaksi ja tuntisin Hänen läsnäolonsa, ja sitten oikeaan aikaan Hän vastaa rukouksiini. Herran pelko on Hänen kunnioittamista. Nyt haluan kasvaa Hänen kunnioittamisessaan. Hänen Sanansa kunnioittamisessa ja kaikessa mitä Jumalaan liittyy.

Ylistäminen on ollut todella helppoa, koska Hän on läsnä! Minä koen Jumalani, jota olen kaivannut ja Hän on läsnä! Hän, tuo suuremmoinen ja kunnioitettava kaikkivaltias maailman Luoja on läsnä. Saan palvoa, saan ylistää ja oppia tuntemaan Häntä. Hän on läsnä rukouksissani ja Hän vastaa. Tahdon syvemmälle Hänen tuntemisessaan ja kasvaa Herran pelossa.

1 kommentti:

  1. Mahtavaa! Kiitos tästä todistuksesta, ilahtui ainakin tämä veli. :)

    Wilkerson on sanonut osuvasti: "The fear of God is not a horrible thing, it's a wonderful thing."

    Amen.

    VastaaPoista