Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Joh. 15:5

lauantai 4. syyskuuta 2010

Kahdeskymmenes

Tämä on 20. blogitekstini joten päätin kirjoittaa siitä ihan tekstin tänne. Minulle on sinääsä ollut todella antoisaa tänne kirjoittaminen ja olen saanut todella paljon kun saan jakaa näitä asioita teidän kanssa tänne. Tämä on tavallaan minun tapaani kertoa mitä sydämelläni on. Jos luet tietenkin näitä, toivon että ne saavat johdattaa sinua eteenpäin elämässäsi, toivottavasti myös jatkossakin.

Hassua miten raamatussakin luku 20 mainitaan montakin kertaa. Raamattu on täynnä lukuja ja numeroita ja niiden moninkertoja. Poimin tähän muutaman ihan vain mielenkiinnosta.

1.Moos. 11:24 Mutta hän sanoi: "Katso, minä olen rohjennut puhua Herralleni. Entä jos siellä on kaksikymmentä?" Hän vastasi: "Niiden kahdenkymmenen tähden jätän hävittämättä".

2.Moos.27:16 Ja esipihan portissa olkoon kahdenkymmenen kyynärän pituinen uudin, kirjaellen kudottu punasinisistä, purppuranpunaisista ja helakanpunaisista langoista ja kerratuista valkoisista pellavalangoista, ja olkoon sen pylväitä neljä ja näiden jalustoja neljä.

2.Aik. 8:1 Niiden kahdenkymmenen vuoden kuluttua, joina Salomo oli rakentanut Herran temppelin ja oman linnansa,

Hagg. 2:16 sitä ennen, mentiin kahdenkymmenen mitan viljakasalle, mutta oli vain kymmenen; mentiin viinikuurnalle ammentamaan viisikymmentä mittaa, mutta oli kaksikymmentä.

Raamattu on täynnä viisautta, elämää ja kuolemaa. Se on hyvin peittelemätön siitä mitä seuraa kun tekee oikein ja mitä seuraa kun tekee väärin. Väärin tekeminen on tietenkin se, joka tapahtuu Jumalan tahtoa vastaan ja oikein tekeminen sitä, että tekee Jumalan tahdon mukaan. Miten sitten opimme tekemään oikein? Miten voimme onnistumme siinä? Sanon ihan rehellisesti, et sinä onnistu siinä, mutta eräs on onnistunut siinä ja uskomalla Häneen voit sinäkin onnistua. Hän on Jeesus Kristus, Jumalan poika. Hänen tekonsa on riittävä ja vain Hänen kauttaan voit elää oikein elämäsi. Sen mitä Hän teki ristillä kuolemalla meidän syntien tähden, sovitti meidät omalla uhrillaan viattomana antoi itsensä Jumalalle. Nousemalla kuolleista Jumala osoitti, että vain Jeesuksen uhri on riittävä, Hänen uhrinsa on otettu vastaan, se vain on riittävä Jumalan edessä. Joten usko se, pyydä Häntä tulemaan elämääsi ohjaamaan ja auttamaan sinua tekemään oikein. Elämä on hieno seikkailu Jeesuksen kanssa. Elä siis tämä elämä Jeesuksen kanssa, silloin sinulla on oikeastaan iankaikkinen elämä, jonka Jeesus on luvannut niille, jotka uskovat Häneen. Elä siis uskosi todeksi, elämällä Hänen tavallaan, Hänen kauttaan ja Hänelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti