Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Joh. 15:5

perjantai 28. tammikuuta 2011

Tulevaisuuden kuvia

Viime yönä näin unta jossa oli paljon ihmisiä koolla ja jossa imaami (ymmärsin hänen olevan se) huusi ja kaikki polvistuivat imaamiin päin, minä en niin tehnyt ja muutamia muita ei myöskään. Lähdin pois tästä tilanteesta ja itkin todella syvää surua. Keskustelin aiheesta toisessa paikassa näiden muiden kanssa, jotka eivät myöskään kumartaneet kutsun tullessa. "Ketä tottelemaan te antaudutte, sen orjia te olette" tuli sanat mieleeni. Olimme todella järkyttyneitä tästä. Tämä iso huone oli täynnä ihmisiä, jossa melkein kaikki polvistuivat, vain ehkä yhdeksän ihmistä ei polvistunut rukoukseen kun kutsuttiin siihen.

Sitten uni vaihtoi maisemaa. Olin lapsuuden pihassa, jossa meitä oli pieni joukko ihmisiä ja nuoremmat aikuiset pelasivat jääkiekkoa yhdessä. Yhtäkkiä saapui joukko henkilöauton kokoisia mustia kuljetushelikoptereita jotka piirittivät meidät. Ulos astui liuta mustiin pilottivaatteisiin pukeutuneita miehiä. Heillä oli narua ja jotkin säkit käsissään. He piirittivät meidät ja ottivat kaikki meistä kiinni. Nuoremmat aikuiset miehet he ottivat väkivallalla kiinni ja raahasivat naruissa ja säkeissä kopterien kyytiin. Minun kimppuuni he eivät käyneet, mutta taluttivat silti mukaan istumaan istuimeen. Näin miten nousimme ilmaan ja meitä kuljetettiin matalalla jonnekkin. Näin miten jotkin naiset itkivät ja toiset eivät tehneet mitään. Pian nousuun lähdön jälkeen minua kujettanut kone laskeutui parkkipaikalle, sitä kuljettanut mies meni parkkipaikalla olevien isän ja pojan luokse ja rupesi hakkaamaan heidän auton takalasia rikki,ikäänkuin etsiäkseen jotain. Minä jäin koneeseen ja en lähtenyt karkuun. Yhtäkkiä, joku sanoi että lähde nyt karkuun. Aluksi en ajatellut lähteä, mutta lähdin kuitenkin. Poistuin kyydistä ja kiersin lähellä olevan talon taakse ja menin matalalla olleen parvekkeen muurin taakse makuulteni lumeen piiloon. Vähän ajan päästä tämä musta kuljetuskopteri lensi hyvin matalalla ja etsi minua. Mies astui ulos ja katseli minun ylitseni, mutta ei nähnyt minua. Sitten mies meni edessä olevaan matalaan kerrostaloon sisään ja siellä eräälle naiselle kertoi miten joitakin asioita et saa säilyttää enää kotona. Hän takavarikoi esineet, jotka vaikuttivat minusta joltain ladattavilta paristoilta. Samassa näin miten valtava kaivinkone tuhosi tämän talon, mistä mies astui ulos koneeseensa ja lähti pois. Unessa koin, etten itse ollut enää mikään nuorimies kun tämä kaikki tapahtui.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti