Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Joh. 15:5

tiistai 25. tammikuuta 2011

Järkyttävien asioiden talo

Näin tälläisen unen 13.7.2009.

Unessa olin isossa kerrostalossa, jossa tapahtui aivan järkyttäviä asioita. Eräässä kohtaa näin miten uunissa poltettiin elävää ihmistä joka huusi tuskissaan siellä. Muitakin haureellisia ja karmaisevia asioita tapahtui tässä talossa. Eräässä vaiheessa unta näin, miten tämän talon nurkkarakeinteista liikkui esiin jokin valtavan paha ja synkkä. Hengessä koin, että minun täytyy päästä pois täältä. Näin miten tämä valtava paha synkkyys nousi ja valtasi koko talon. Minä hengessä liidin ikkunasta ulos, pois päin tästä talosta, ikäänkuin kalvojen tai joidenkin kelmujen läpi. Tavallaan kokonaan toiseen ulottuvuuteen. Kuulin miten Jumala sanoi minulle: "Minä siirrän teidät Englantiin."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti